ezoocum ben varım 🙌 üzülmeyin, daha ilk keseyi gördüğüm gün öyle olumsuz konuştu ki doktor.. Ayrıca benim durumum biraz daha farklıydı. Kanama alanı tam bitti dediğim yerde kocaman büyüdü, ben ne kanamalar yaşadım. Kesenin hacminden daha büyük hale gelmişti kanayan bölge. Artık doktorlar umut vermiyordu. Ama benim bebeğim bana tutundu. Onca yaşadığım kanamalara rağmen yavrum şu an karnımı tekmeliyor şükürler olsun. Şimdi başka problemler çıktı hâlâ yatak istirahati yapıyorum ama yavrum 23 haftalık benimle. İnşallah sağlıkla hepimiz kavuşuruz. Siz de bolca istirahat edin, inşallah sizin çok çabuk geçer. Bu süreçte bol yatış ve bol su size iyi gelecektir. Demem o ki siz bebeğinize güvenin ve ondan ümidinizi kesmeyin. Çoğu gebelikte 2 hafta içinde dahi o kese etrafı kanama düzeliyor. Moral çok önemli🩵