Emel_11 ben bi türlü dogum sancısına yoramıyorum ilkindede böyle olmuştu inanın hatırlamıyorum o zamanda değildir diyordum 38.2 normal doğum olmuştu sunı sancıyla , en son almıştı kadın kesi atarak ,diğeri hiç durmuyor yoruluyorum baya yürüdüğü için hep peşindeyim şalı kontrolüm var bakalım ne diyecek acıklık var mı bakıcam dedi tamam dedim bende suan tekim en azından önlem alırım