N135A Meltemar sırt üstü ve yüz üstü yatmak rısklı demişti doktorum bana bebegın üstüne yatıyorsun demişti sırt üstünde de kordonun boynuna dolanma rıskı varmıs en ıyısı yan yatmak
Meltemar Girlmama evet ya alay konusu oluyor bide 😅😅ama Allah razı olsun dediğin gibi ağrı falan olduğunda masaj yapiyo belime
Girlmama Meltemar söylenerek yapıyor benimkide ellerim tutmuyor artık diyor 😂 bizim ağrımızın yanında hiç bence
Yagmureyll Meltemar Canım 35 haftalık hamileyim hala daha yüz üstü yatıyorum arada bebeğe hiç bir zararı olmaz sen rahat hissettiğin sürece
eills Meltemar 5 aya kadar filan yüz üstü yatabildim sonra karın cıktıkca istesen de yatamıyorsun acıyor cünkü hemen