Nananan ya benim oğlum da 2 yaşındayken hep başka çocuklarla kıyaslardım benim oğlum neden konuşmuyor derdim, Köyde yanlız yaşıyoruz arkadaş çevre falan da yok. Annemlere 3-4 ayda bir gidiyoduk sürekli evde oğlumla taktik. Yalan yok tablet ve televizyon da izletiyordum, ama oturup onunla kitap da inceliyorduk resimli kitapları çok seviyordu ben ona anlatıyordum ama konuşamıyordu,oyun da oynuyordum, resim falan da çiziyorduk ama işim olduğu zaman tablet televizyon da veriyordum. Ve bir anda açıldı, 3 yaşına girmeye yakın kendi kendine herşeyi konuşmaya başladı, ben bile şaşırdım ama bana hep diolardı dili birden açılcak diye gerçekten öyle oldu birden açıldı şimdi tam 3 yaşında bazen öyle cümleler kuruyorki şok oluyorum. Beklediğimden de öte bir performansı var yani demem o ki bizi ekran etkilemedi çok aşırı bağımlı hale getirmediğini sürece hem oyun oynayarak, onunla konuşarak, vakit geçirerek arada ekran izleyerek de konuşmasını sağlayabilirsiniz. Birden çözülücek buna emin olun. Biz şuan da tableti tamamiyle kaldırdık sadece televizyon var ordan da çocuk videoları izliyor sürekli konuşuyor, bak çocuk napıyor, bak anne kırmızı arabası var gibi, televizyon izlerken daha çok konuşuyor soru soruyor nedense