Merhaba hanımlar 32+5 haftalk gebeyim son kontrolumde doktorum suyunda hafif azalma var gbi dedi havuc suyu icmemi deveci armudu yememi soyledi söyle bir durum var gebelik sekerimde cıkmsti 24..haftada yaklask 2 aydr diyet yapiyorm insulin kullaniyorm gunde 2 doz ne yaoacagimi sasrdim meyve bile sekerimi ckariyor ayrica suyun azalması erkn doguma yol acar mi bu bnm 2. Gebeligim ilk bebegimi diyafram hernisnden kaybettim buna da bjsey olacak diye korkuyorm