Rojindcl Kızlar ya ben 22 haftalığım halen de cinsiyet öğrenemedim siz kaçıncı hafta’da öğrendiniz ben devlete gidiyorum her gitiğimde kendini göstermiyo dedi aslında devlet hastanesinde mi acaba kaynaklı 5dk bakıp gidebilirsn diyo
Ssnm10 Rojindcl hastanelerden kaynaklı normalde 14 15. Hafta da belli olur ama cihazları eski sanırsam ondan özele ben de gidip cinsiyeti öğreneceğim
Mavili1480 Rojindcl Özele git cinsiyet için canım cihazları iyi oğlumu 14 haftada %90 tahminle öğrenmiştim
baharhanimm Rojindcl ben oğlumu 15 haftalıkken özelde kızımı da 12 haftalıkken devlette ikili test yaptırdığımda öğrendim
GZzzsss Baya geç kalmışsınız aslında 15/16 da net söylüyorlar kimi dr daha erken bile söylüyor devlet çok geç söylüyormuş imkanınız varsa bi kerelikte olsa özele gidin hayırlısı olsun inşallah ☺️