Beş gün önce doğum yaptım. İlk doğumum olmasına rağmen açılmam hızla arttı doğumum hızlıydı fakat hastaneden hiç memnun kalmadım. Ömür boyu hatırlayacağım bir pişmanlık ve travma olarak kalacak bende. Herkesin doğumu ve denk geldiği insanlar farklı olabilir tabi ama benim çok kötü geçti. Normal doğum yaptım ama yine de kesiyorlar vajinayı, artık riske atmamak için hep kesiyorlarmış ama ben bir aksilik yaşayacağımı düşünmüyordum her şey sağlıkla ilerliyordu çünkü. Çalışanlar konusunda da çok suratsız ve sinirliydiler ben sancı çekerken bağıranlar da oldu, doğumda bile. Keşke hiç hastaneye gitmeseydim bir ebe tutsaydım diyorum. 40 gün boyunca dikişlerin ağrısını çekeceğim ve ömür boyu da izlerini taşıyacağım. Evet odaları falan sormuşsunuz ama inanın doğum kötü geçerse odaların hiçbir anlamı olmuyor. Ben tek kişilik odada acı içinde yattım çocuğumu bile zar zor acıyla kucağıma aldım