Melike1001 bebeğin hareketlerini hissedip hissetmemeye sebep olan bir sürü şey var mesela ilk gebelikler de karın kasları sıkı olduğu için daha geç hissedilebiliyormuş aynı şekilde kilo fazla olunca da. Mesela ben 107 kiloyum şuan ama hamilelikten 2 sene önce 40 kg verdim doğal olarak karın kaslarım sıkı değil ama kiloluyum ona rağmen 17+5 de böyle kıpırtı oldu 3 kere saat 21.00-22.00 civarı ama ne kadar doğru bilemiyorum plasentanın konumu da etkiliyormuş mesela plasentası arkada olanlar daha erken hissedebilirmiş benim de arkadaymış dün öğrendim. Ama 25. Haftaya kadar net hissedememek normal diyorlar. Zaten hareketleri hissetseniz de en başta hergün düzenli hareketler olmuyor ben hissetmeye başladıktan sonra böyle 3-4 güne bir hissediyordum. Şimdi de genelde sadece akşam oturuken hissediyorum ve nadiren birşeyler yedikten sonra. Yani bir sürü etken oluyor ama sıkmayın canınızı en kısa zamanda hissedersiniz inşallah 💜