Benm 2. Dogumum 1.de erkekti bu bebişte erkek.Birincide dogum anında bile kustum hiçbirşey yiyemedim.bunda yiyebiliyorum canmın çektiklerini yine öylemher hamile gibi degilim kilo almadm mesela öyke bir iştahım yok ama kusmamda yok.
Birincide karın çevresi küçük dendi planlı suni sancı ile dogum yaptım 39+2 de bunda 33.haftamdayım nasıl dogar bilmiyorum suyum gelmemişti,sancım hiç çıkmıyordu mesela.bebiş başaşağı dönmüş şuan