Mrvhrgn Ceren Gölbaşı tavsiye ederim çok iyi bir doktor ilk doğumumu onda yaptım sezeryan kendi isteğimle son zamanlarda tansitik ama çok sevdim hastsbede iyiydi bayraklı Tınaztepe Galen hastanesi şuan klinik açtı ama doğumları yine
aynı çalıştığı hastanede yaptırıyor galende çok naif sakın güler yüzlü bir doktor