avucundaopucuk https://hizliresim.com/aqv02i6 Arkadaşlar gebelik var mı yok mu anlayamadım. Alttakini dün akşamüstü yapmıştım üsttekini de sabah yaptım.
BebegimVeBenn_ avucundaopucuk var gibi hayırlı olsun benimkide aynı böyle çıkmıştı kan verdim beta 27 çıktı bugün yine kan vereceğim bakalım yükselecekmi
avucundaopucuk Asyam2020 yani orada olduğu belliydi 2 dakika içinde de bir tık daha belirginleşti böyle kaldı. Kuruduktan sonra daha da koyulaşmadı aslında aynı şekilde görünüyordu
BusraUfuk Var gibi , kuzeniminde boyle cok silikti hergun test yapti ve cizgisi netlesmeye basladi suan 6 haftalik hamile , gec dollenme ve erken test yapmis olabilirsiniz. Benim adetten 3 gun sonra yapmistim epey belirgindi suan 13+3 haftaligiz
avucundaopucuk BusraUfuk aslında yarın regl olma tarihim ama bir rüya gördüm ve aklıma ilk hamile olup olmadığım geldi. İstediğimiz için şüpheye düştüm 😅