Merhaba, arkadaşlar 3 aylık bebeğim kakasını kanlı olarak yaptı. Kanama şeklinde. Acil doktora götürdük. Bir gece hastanede yatırdılar. Bir sürü test yaptılar. Kan testi sonuçları normal çıktı. Kakada gizli kan testi pozitif çıktı. Dün yine aynı şey oldu ve başka bir hastaneye gittik. Kan alıp baktılar ve alerji olabilir diye pazartesi gününe alerjiye randevu verdiler. Ama içim içimi yiyor pazartesiye kadar napcam bilmiyorum. Çok korkuyorum. Böyle bir şey yaşayan var mı?
Herkesin bebeğine sağlık diliyorum 🙏🏻