birdilektut15 3 yıl önce falandı pco sebebi ile yumurtlamam olmuyordu 3 ayda bir adet oluyordum. önce klomen verdi doktorum, ilaç denge bırakmadı her gün ağlıyordum hormonlarımı psikolojimi aşırı etkiledi üstelik ne hamile kalabildim ne de adet olabildim yumurtam büyümemişti. Sonra ilaçla adet oldum. Sonraki ay doktor femara başladı duygusal olarak hiçbir yan etki yaşamadım ilk aydan etkisini gördüm tam günümde adet oldum. İki ay eşim yanımda değildi o sebeple değerlendiremedim ama tam günümde adet oldum ilk defa. 3. Ay da değerlendirdik direkt hamile kaldım. Ama kimyasal oldu. 4. Ayda ilaçsız hamile kaldım 🙏🏻