Harika_97 Göğsümün hemen altında orta kısımda bir ağırlık meydana geldi ve bunun beraberinde sırtımda bir ağrı oluştu çok korkuyorum hiç uyuyamadım bu bir belirti midir 32.haftadayım aynı durumu yaşayan var mı