Didemnil35 BTop bende nasipse haziranda doğum yapacağım ama daha cinsiyet belli olmadığı için bebeğe bir şey alamadım ama kendime gecen gün hastanede giymek için penti den gecelik aldım 🤭
Eceunverkanra BTop Merhaba, henuz hic alisveris yapmadim sadece bakip begeniyorum, bizim cinsiyetimiz belli birkac haftaya baslamayi dusunuyorum her seyi ayni anda almaktansa yavas yavas tamamlamaktan yanayim oglumda da oyle yapmistim.
Hasret18ayaz BTop cinsiyet belli olunca alacağım ama oğlumda 30 Haziran doğumlu ona 10 yenidoğan hastane çıkışları dahil bol bolda zıbın almıştım zıbın giydiriyordum temmuz sonu Ağustosta falan
BTop Yenianne6161 evet bende almadım cinsiyetimiz belli değil bizimde olur da tecrübelilere denk gelirim diye 😀
BTop Didemnil35 bizimde cinsiyetimiz belli değil 😀 ama kendime de alamıyorum kilo alıcam birazda zaten kilom var kendimi en sona bıraktım 😂
sedamusa BTop 14+6 haftalığım cinsiyet çarşamba belli olacak nasip olursa ama ben hamile olduğumu öğrendiğim andan itibaren bol bol unisex zıbın aldım ☺️
kalbiminpariltisi BTop haziranda doğum yaptım ve çok sıcak olduğu için çoğu zaman atletle durdu evde aldığım çoğu şey de boşa oldu 😂
Hasret47 BTop cinsiyetimiz belli ama her ihtimale karşı detaylı ultrasonu bekleyip öyle alışveriş yapmayı düşünüyorum
Beyzasari BTop Bende haziran annesiyim bizimde cinsiyetimiz belli değil çok heves ediyoruz almak için ama erken diye de korkuyorum bi oğlum var 2.yi de erkek hissediyorum ama kız istiyorum sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
BTop Beyzasari bende çok heves ediyorum sürekli bir şeyler favorilerime ekliyorum büyük şeyleri aldık bebek arabası puset , ana kucağı , anne yani kıyafetler kaldı sadece cinsiyetimiz bizimde belli değil. Sağlıkla gelsin inşallah gönlünüzden geçen olsun 🙏🏻
Eceunverkanra BTop Gonlunuzden gecen gibi olsun insallah🥰 Ben de yasimdan dolayi fetal dna yaptirmistim o nedenle erken ogrendik cinsiyetini☺️
sedamusa BTop çok heyecanlı bir bekleyiş günler geçmiyor resmen en azından hissetmeye başlasak içimiz bi nebze rahatlar ☺️
kalbiminpariltisi BTop yenidoğan çok almayın üç aylık altı aylık alın daha çok hızlı büyüyorlar, üç aylık aldığınız tulumu bir aylıkken giydiriyorsunuz çünkü. Yenidoğan uzun da giyer bu arada uzun alt üst takım alabilirsiniz
melike94 bizimde belli değil cinsiyetimiz sadace çorap almıştım hamile olduğumu öğrendiğim zaman inş haziran doğumlu olacağız bizde sizin kaç haftalıkken belli oldu cinsiyet :)