Berossss Kızlar 36. Haftamdayım kusuyorum sabahtan beri ve bebek daha hiç hareket etmedi bi hastaneye gitsem mi acil bakın
Hayatbirkere Berossss inşallah bir şey yoktur hareket etmediğinde tüm gün doktora gidilmesi lazım ablamdan biliyorum