Korkmayın kılosu iyi ciğer geliştiricide iyi olmuş sağlık problemi olmazsa kuveze girmez inşallah. Ben kızımı 33+3 de doğurmuştum 1700 kilosu ciğer geliştiricide yapılmıştı sağlıklı doğdu ama kılosu 2 den az diye 23 gün kuvezde kaldı 2 kılo olunca çıkarmışlardı. Sağlıkla kucağna al inşallah 🌸