BTop dogumda gobekden dolayi temiz alamadiginizi anliyolar birazi temizlendiginde doktorlar kaldiki pek de ilgilenmiyorlar kendi kadindogumcumdan biliyorum enfeksiyonum var lutfen uzak durun koku olabilir dedigimde buraya neler neler geliyor sen merak etme tek sorun koku olsun onun adi hastalik demislerdi ve ona ragmen zaten bakmiyor du bile ultrason kontrolu yaparken dogumda da tek dertleri cocuk oldugu icin mındığın kenarini kosesini gormuyor gozleri yeterki kokusuz gidin cunku bence cocuk icin bile olsa hher ne kadar bakmasa da yaklasacak o kadar mide bulanmasin yeter benim en buyuk korkum koku 😅 jilet konusunda da kiz kardesinizden esinizden birinden destek alabilirsiniz yapamadiniz yerde bu ayip bisey degil sonucda ben ilkinde destek aldim gayet de hemde ben kilolu da bi hamileydim cok zorlandim agda yaptirmistim ben tavsiye etmem insanin gebeyken aci esigi dusuyor o gun ki agdadan sonra bagirmayim diye ikinirken suyum geldi