Bussenz sizinkiler düzenli hazırlık sancısı gibi 🤔
benim de tarif ettiğiniz şekildeydi ama sorun nst de 50 yi geçmiyordu, 🥲 böyle hem adet sancısı gibi ama böyle kalça kemiğim mi desem belim mi desem sızlıyordu, yani karnimdaki sertlesme olsa da kasıklarımda değil de belimde hissediyordum, o yüzden nst de 50 yi geçmiyordu 🥲 sonra geceleri düzenli 5-10 dk da bir gelirken, gündüz düzensizleşip 15 dakika da bı hatta yarım saatte bire düşüyordu 😰
doğum aktif faza geçip başlayınca bile nst de 80 sancıları gördüğümde de bel ağrısı aynıydı, ama kasıklarımda daha hissedilir olmaya başlamıştı 🤔 o yüzden yalancı sancı olduğunu ama bebek çatıya yerleşmeye çalıştığı için bel ağrım olduğunu düşünüyorum 🫠