2599 AnneeeG1 pcos vardi bende de 1.5 yil olmayinca tedaviye basladik hormon testi yapildi adetin 3 gunu yumurta sayimi yapildi sonra adetin 5.gunu femaraya basladim 5 gun sabah aksam ictim 5 gun ara verdim sonra doktora gittim yumurta buyuklugune bakildi 1 tane buyumustu 22 olmustu o gun aksam catlatma ignesini vurdum kendim oviterella catlatma ignesinin adi
AnneeeG1 2599 o ay direk tutmuştu demi sizin benim hiç bir sıkıntım yokken gebelik elde edemedim son çare bu bakalım
2599 AnneeeG1 aynen tuttu stres yapmayin igneden sonra cok agir is yapmayin dinlenin gönlünüze gore olur insallah
Payiz AnneeeG1 sadece folik asti verdi ama dün muayene gittiğim de yumurta çatlamamış biraz daha büyümüş bu iyi bir şey değil içi boş sağlıksız yumurtada olabilir dedi ama çatlayabilirde dedi Salı günü tekrar çağırdı
Gzmom Kızlar iğnenin 11. Günü test yapmıştım silik çizgi çıkmıştı çok az bugün yaptım 12. Gün daha silik hatta yok denecek kadar şimdi kızlar sizce negatif olduğu içinmi yoksa sıfırlandığı içinmiyo böyle ya bilen varmı yorumu olan
AnneeeG1 Gzmom canım bence sıfırlandığı için zaten doktorlar 14. Günden sonra test yapmamızı öneriyor diye biliyorum okuduğum kadarıyla
2599 Gzmom adetiniz gectikten 1 hafta sonra yap dedi bana doktor kac defa negatif gordugum icin bekledim sonunda pozitifi gordum
Gzmom AnneeeG1 bende öyle düşündüm ya çünkü negatif olsa hiç çıkmazdı herhalde çok çok az görünüyor yinede
teachermomyy23 2599 canım ilişki günlerini nasıl ayarladınız benimde yumurtam 22 olmuştu çatlatma iğnesini yaptırdım ama olmadı adet olmuştum acaba ilişki günlerini mi yanlış ayarladık diye düşündüm
Gzmom 2599 doktor banada çyle dedi aslında ama burda öyle öğrenen çok olmui ya benden meraktan baktım 🫣 gerçi beklenen adetede şuan 6 gün var
AnneeeG1 Gzmom canını sıkma içini ferah tut Allahın izniyle tutunmuştur inşallah güzel haberlerini bekliyor olacağım