Selcantvsn benimde 36+3 o kadar ağrım varki kramplarım dayanamıyorum resmen hareket edemiyorum. Ama ne sancı çıkıyor ne bişey açılmam yumuşama hiç bişey yok. Sanırım acı eşiğimiz çok düşük bide son aya girdik bebek büyüyor ondan dolayı diye düşünüyorum