Ervaidil Bizim günlerimiz aynıydı☺️ 32.haftada benım de 1900dü 33+0 da gittiğimde sadece 80 gr almış bir hafta gerilik var bebişimde biraz kafaya taktım ama toparlar umarım 35de çağırdı tekrar🌸 beslenmemde de sorun yok gebelik şekeri olduğu için diyetisyenle ilerliyorum başla karın çapı geriden geliyor bacakları önden gidiyor sizde durumlar nasıl