Merhaba hanımlar. Bi süredir adet tarihim değişti öne geldi iki üç gün. Önceki ay bir hafta gecikti yine. Doktora gittim alttan muayene etti, yumurtama baktı bi şey demedi olsaydı kist falan söylerdi dimi? Kan da istemişti bi şey var mı diye değerlerime bakmıştır dimi? Bir şey demedi. Söktürücü verdi beş gün sonra hastalandım ilacı kestim. İki hafta kadar sonra yine hastalandım. O ay iki kere regl olmuş oldum. Bu ay da bugün 21. günüm ve hâlâ regl olmadım. Test yaptım bugun de negatif Nedeni ne olabilir.. Çocuk da düşünüyoruz.. :( Randevu aldım yine on güne gidicem. 28 yaşındayım bu arada.