Ebruuskaa memur statüsünde misiniz yoksa sigortalı mı? Eğer sigortalıysanız raporunuzla işlem yaparsınız. Eğer memursanız maaşta kesinti olmadığı için siz rapor parası alamıyorsunuz. Yanlış bilmiyorsam 800 küsur çocuk parası var onu alırsınız. Detaylı bilgi için 170′i arayın yardımcı olacaklardır