bisbis siz kaçıncı haftadasınız ? Bana da fazla dedi nasıl düşürcez düşer mi onu da bilmiyorum ben 35. Haftamdayım. Dr su fazlalığı olan gebeler için şeker yaratma riski oluyor ve doğumdan önce su gelişiyle doğum başlarsa plesentanın kordonunu da aşağı sarkıtabilir o yoğun su dökülmesi o yüzden suyun geldiği an hastaneye gelmelisin dedi. Bu haftadan sonra suyu düşürmekte zor ama sabah öğlen akşam yemekten sonra yürüyüş yap mandaline bile yeme şekerli hiçbir meyve yeme, karbonhidrat tatlı zaten yok birde 1 hafta boyunca açlık tokluk şekerini ölç gebeliğin son haftalarında da şeker çıkabiliyormuş. Bakalım inş düşürebilirim