Yasko-y 40 olmasına son 3 gün kaldı ama doğum için ne sancım var ne ağrım. Sadece biraz akıntım var o da beyazımsı sarımsı ara ara geliyor. Belirti sayılırsa tabi 😅 oğluşumun gelesi yok gibi sizler ne durumdasınız?