Htccndn Hamide_00 İşte bu tarifler benim yaptığım tarifler benimki fırından çıkınca çok güzel yumuşacık oluyor ama 2-3 saat kalınca sertleşiyor acaba tepsi mayası yapmıyorum ondan mı oluyor öyle
Feykuz Kabartma tozu ile yaoilan bir tarif biliyorum çok ta severek yiyoruz biz ben hep yaoar dolaba atarım Happyfoods poğaça derseniz YouTube den çıkar