Benimminikim Kızlar süt kanalları mı açıldı noldu bilmiyorum bir anda göğsüm sizlamaya başladı ve süt geliyor krem sürdüm hemen elimle bastırdım biraz şimdi kesildi ama niye böyle oldu başına gelen var mı
Baby_B Benimminikim sıkmayin Sikarsaniz dogum tetiklenir Korkmayin normal diye biliyirum Bende gelmedi 27.haftadayiz
babyUras_ Benimminikim bendende geliyo süt gibi değil ama sıvı . 26+5 haftalığım . Ellemeyin diyolar genelde doğumu tetikliyomuş .
ezgickm Benimminikim sorun değil canım benim ilk gebelikte 16 da gelmeye başladı 25 30 dan sonra göğüs pedi koyardım çok afedersiniz eğilince bile akardı öyle geldi çok şükür oğlumda 2.5 yaş olacak hala emiyor😅😅
Goncakoc Çok erken süt gelmesi için ama memeyi uyarmayın ellemeyin uyardıkça daha fazla gelir ve erken doğuma sebep olabilir
Benimminikim babyUras_ hiç dokunmadım ama sızlamaya da devam ediyor bir sorun olmadan tekrar kapanır kanallar inşallah
Bhroztrk Benimde o haftalarda çok geliyordu şuan 38+3 oldum. Benim prolaktin hormonum çok yüksek o yüzden geliyordu. Hiç bir şekilde müdahale etmedim. Şuan o zamanlara nazaran daha az geliyor. Sizinde süt bezi hormonunuz yüksek olduğundan gelebilir
Benimminikim Bhroztrk çok teşekkürler yorumunuz için bir sıkıntı olmasın da Allah korusun ikizlerim erken doğunca bu da erken doğar diye her şeyden nem kapar oldum kuvöz haberlerinden sonra insanın içi daha bir fena oluyor
Bhroztrk Benimminikim İkizler genellikle erken doğuyor zaten, çok ellemeyin göğsünüzü yine doktorunuzada danışın ama süt gelmesi hamilelikte olağan bir şey. Siz yine kendinizi izlemleyin, içinizi ferah tutun hiçbir şey olmaz inşallah 🙏🏻
Sevimli_06 Benimminikim bi sıkıntı olmadı canım zamanında doğmadı erken doğdu gelişim geriliği vardı ama çok şükür iyi sütüm sürekli geldiği için zorlanmadım bebeğim emdikçe daha çok geldi
Benimminikim ezgickm maşallah sübhanallah benim de korkum şimdi böyle gelir de doğuma kadar biter mi ya doğumda gelmezse diye açıkçası
Nananan Benimminikim göğüslerini çok uğramadığı sürece doğumu tetiklemez bildiğim kadarıyla benimde 20 haftadan beri atketimi yumurta büyüklüğünde ıslatacak kadar akıyor sütüm ilk bebeğimde de erken gelmişti ama bunda çok erken geldi şuan 32 haftalığım
Benimminikim Nananan allah sağ salim kucağımıza aldirsın insan ilk çocuğunda çok zorluk çekince ikincide tedirgin oluyor
akidesekeri Benimminikim sakin olun bu çok normal bir durum. Erken doğum içinde haberci filan değil hormonlara bağlı bir durum. O sıvı bebek için önemli olduğundan dolayı sıkmamaya özen gösterin
Benimminikim akidesekeri hiç dokunmadım doğuma kadar biter mi veya şimdi akar o zaman süt gelmezse diye bi korkuyorum erken doğum ayrıca korkutuyor