newanne___ siz yediklerimizden vicdan yapıyorsunuz. Ben yiyemediklerime üzülüyorum. Ama sizin yedikleriniz enerji olarak, mutluluk olarak, hormonel olarak sizi iyi gelirken benm yiyemediklerim stres, sinir, oflama puflama olarak geri dönüyor 😒 inşallah amin