mcansu Tugceozturkk Arkadaş hala burda güvende 😅😅 zaten haftamız küçük kalsın kalabildiği kadar yeni 27 hafta olduk Keşke doğum o kadar kolay olsa 😅 40ları görünce hop geliverse ama ne yazık ki.
Tugceozturkk mcansu ay kurban olurum sağlıcakla gelsin bebeişlerimiz Allah nazarlardan korusun Allah hepimize kolaylık sağlasın inşallah 🙏
Whitecolour Tugceozturkk erken doğum riskim oluşmuştu normalde 35ten sonra giriyorlar ama ben 26 haftamdan beri giriyorum 🥹
Tugceozturkk Whitecolour ben ağrılarım vardı 26ta girdim ilk sonra 34 te bişey çıkmamıştı cunku hersey güzel de ilerliyordu hala da öyle çok şükür
Delihatunnn Tugceozturkk hadi hayirlisi sonra hepimiz hastanede ise baslayalik senin hemsiredej daha iyi biliyok 🤣
Tugceozturkk Whitecolour maşallah biz 36+5 iz ama 38 hafta uyumlu dedi kilosu 3400 civarı görünüyor boyuda 50 cm
Tugceozturkk Whitecolour vallahi öyle galiba karnımı da çok büyük bulmuyordum oysaki (erkek) canım senin?
mcansu Tugceozturkk çok çok amin inşallah 🌸 hepimizin evlatları sağlıkla güzelliklerle gelsin inşallah
Delihatunnn Tugceozturkk Allah razi olsun güzellik bakan gözde güzel bakan güzel görür ❤️ sen daha tatlisij yani