Goncakoc tam olarak öyle değil aslında çünkü iki hafta öncesinde 90/100lerde sancım vardı ve 20 dk da belki 20den fazla kez vurmuştur. 40-50 çok bir sancı değil doktorum söylemişti kendi. Sancının yüksek ve gerçekten düzenli sık olması gerek doğum için. Doğum zamanı o 40lar 50ler hissedilmiyor bile.