Haticenisaaa kesinlikle gümüş kapak kullanın bir de tahinin üstündeki yağı sürün o kadar iyi geliyo ki anlatamam bebişin memeyi kavrayışına da dikkat edin ağzı iyice açıkken memeyi vermeye çalışın ağzına, emerken dudakları dışarda kalacak şekilde bebeğin dudakları içerde kalırsa yara oluşmaya devam eder