Eliff48 istege bagli degildi zorunlu sexeryan oldum ama istege bagli sezeryan da olsuadim kimseyi ilgilendirmezdi. Herkesin bu kendi özgür iradesi. Bu kimselere kocam da dahil bu arada, dogum seklime o bile karisamaz. Ki karismamalilarda.. Bu durumda olsaydim, boyle cevaplar verselerdi aa neden nkrmal dogum dahs iyi fakan filan deselerdi direk şunu derdim. Size fikrinizi sorduğumu hatirlamiuorum! Der sustururdum. Ki bu kim olursa olsun soylerdim zamanjnda esime soyledim de hatta. Kimseyi ama kismeyi bu konuda karistirtmayin oncelikle sizin istediginiz, sonra doktorunuzun uygun gormesi ile hareket ediceksiniz. Doktorunuzdan basla kimseyi dinlemeyin bu konuda.