Benımde 20+4 de 27.4 cıktı. Progesteron onerdi perinatolog gece yatmadma once 10 gunde bır doktora gıdıyorum. 28.haftadayım 29.5 cıktı bugun. Bana işe gıdebılırsın dedıler bu surecte 1 ay gıtmedım sadece. Dıkkat edıyorum ama full yatısta yapmadım onu da pıhtı atmaması ıcın onermedıler