İnternetten suda doğum videoları izledim çok sakin çok rahat hepsi. Kuzenim de bu şekilde doğurdu çok mutlu anlatıyor. Ancak iki arkadaşım da epidural aldı. Onlar da keşke ilk andan alabilseydik kesinlikle epidural diyorlar. İlk doğumum ve hiçbir bilgim yok bu konuda. Tecrübelerinizi merak ediyorum. Yurtdışındayım sezaryen söz konusu bile değil zorunlu olmadıkça o yüzden onu düşünmüyorum bile..