Dorammm Zelenefes ya ilk bebeğim diğeri düşük oldu diğerinde kese ortada ve yuvarlaktı bunda tam tersi ama hiç erkek belirtisi de yok bize ters köşe yapacak sanırım 😅😅
Dorammm Zelenefes yok estafurullah .duydum ama çok az alttan muayene yaptı haftaya tekrar gel daha net duyarız dedi
Zelenefes Dorammm iyi canım maşallah rabbim sağlıkla huzurla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🤲🧿🥹
Silaalgz https://photos.app.goo.gl/vq4b5cuHzjSLAChq7 Bana da bakabilir misinizz doktor görmüş ama söylemedi bidahaki kontrolde kesin emin olup söyleyecekmişş 13+4
Zelenefes Dorammm 6+3 canım benim çok yakınmış bebişlerimiz Allah’ın iziniyle pazartesi kontrolüm var kalp atışlarını duyarız inşallah
Dorammm Zelenefes ya benim de 6+3 şuan ben de tekrardan bi 10 güne giderim gibi .inşallah sen de pazartesi minik kalp atışını dinlersin 💕💕