gizemtas54 7 haftalık hamileyim, Çok fazla mide bulantım var, çok iştahsızım hiç birşey yiyemiyorum istifrağ etmedim ama hep kusucakmışım gibi hissediyorum. Prizin ilacını kullanan şifa gören varmı?
stt-97 gizemtas54 bende de aynı durum yemek için kendimi zorluyorum ama bugün kustum artık tutamadım kendimi Ne iyi gelir acaba 😔