Kızlar 33. Haftaya girdik bugun. Çift yumurta ikizi bebeklerı bekliyorum. Riskli gebeyim tüp bebek , açılma ve kanamam oldu 1 ay önce. Kontrolde 2 gun önce ultrasonda her sey normal dedi doktor. 1 hafta önce de ALT AST değerlerime baktırdım normal cıktı. Sizce 1 haftda alt ast yukselmis olabilir mi? Ultrasonda kolestaz belli olur muydu? Dün gece ayak tabanlarımın kaşıntısından uyuyamadım. Kolestaz olabilir mi? Yaşayanlar nolur bir şey soyleyın🤒