Gayealtnbs12- Kızlar hamile kalmadan önce sigarayı bıraktım bugün eşimle kavga ettim strese girdim bir tane sigara içtim. 6+2 hamileyim. Vicdan azabı çekiyorum ama çok ağlıyordum. Bebeğime birşey olmuş mudur? Ya da olur mu 🥺
Liddle_mom Gayealtnbs12- suanda olmamistir ama devam edersen cok ciddi sorunlara yol acabildigini bilmeni istiyorum hazir icmiyoken bu fikri cikar aklindan
efeduru Gayealtnbs12- hayır bir şey olmaz korkma paket paket içmemişsin doktorlar bile strese girilmemesi adına gunluk kota koyuyor sağlıkla kucağınıza alın 🙏
Gayealtnbs12- Liddle_mom hayır kesinlikle bir daha ağzıma sürmem. Kalp atışını da duymadım o yüzden çok korktum birşey olur mu diye pişmanım
Liddle_mom Gayealtnbs12- ben kalp atisini duyana kadar iciyodum allah var ama ne zaman duydum ki bende 8. Haftada duyuldu kalp atisi dedim asla birdaha agzima surmem cunku daha cani ne ki benim cigerlerimi maffeden bisey onunkine neler yapar sende oyle dusun