Nesizade05 Kızlar 3 günlük bebeğim var gözünü bi kaç kere açtı sürekli uyuyor normal mi ? Saat başı emziryorum ama uykuda hep gözünü açmıyor
Kksmmett Nesizade05 benim kızımda öyle gün içi 2 kez uyanıyor gecelerinde 3 kez normal çok uyumları sen bi de 2 aydan sonra gör😀
Nesizade05 Gebe_hazl genelde istemiyor ama ben veriyorum doktor sarılık olmaması için saat başı ver dedi
Yaseminkayaa Sarılık riski yoksa gayet normal benim çocukların hepsi sarılık oldu ben de 3 çocuğumda sütüm olmasına rağmen mama verdim uykusunda da verdim emzirdim böylelikle sarılık olmadı 15 20 gün verdim
Nesizade05 Yaseminkayaa bana da doktor öyle söyledi aynı sizin gibi yapıyorum inşallah sarılık olmaz yarın kontrol var bakalım
Merve-99 Nesizade05 normal olsa bile en geç 2 saatte bir uyandırıp emzirmen lazım aclik şekeri düşer sarılık riski artar yoksa 😊
Kksmmett Nesizade05 aynen öyle ilk kızımdan biliyorum bende 2. Kızım oldu şimdi mümkünse kucağına alıştırma sonrası gerçekten çok kötü oluyor beşiğe koyduğun an ağlıyor ben bu sefer emzirip beşiğe koyuyorum