Selam kızlar benim bir sorum olacak kafama takılan Ben böyle bazen videolar görüyorum anneler bebeklerini emzirirken o bebek nasıl böyle güzel lıkır lıkır yutkuna yutkuna hatadan nefessiz bile kalıyorlar Bazen o sütü içiyorlar güzelce bunu resmen rahatlıkla duyabiliyorsun Ama ben bu durumu hiç yaşamadım emzirirken hiçbir şekilde yutkunma seslerini duyamıyorum bu sütümün olmadığı anlamına mı geliyor Bu yüzden hep mama vermek zorunda kaldım diğer çocuklarıma da ama bu çocuğumu Çok emzirmek istiyorum Ve yine aynı şekilde olacak diye çok korkuyorum her şeyi denedim bolca emzirmek sağım yapmak Ama yok çocuk Sanki boş boş sanki emzik emer gibi hiçbir şekilde yutkuna sutu içme sesini duyamıyorum Nerede hata yapıyorum Yoksa gerçekten sutüm yokmu 🥹