mucizebs İlk kızım da benim de çok baş ağrım oluyordu haftanın 3-4 günü hastaneye serum takılıyordu doğum dan sonra da devam etmişti bende doktora gittim emar fln çekildim ama hepsi temiz çıktı doktorum sinir stres den dolayı demişti o zmnlar birde ben kaynanamla yaşıyordum doktorum ya evi ayir yada kaynananin ölmesini bekle o zmn baş ağrın geçer demişti evi ayırdık şuan 2. Hamileliğim son günlerimi yaşıyorum bir hafta sonra doğum tarihi ve şekli belli olacak çok nadir baş ağrısı yaşadım o da bayramlarda ya da koca tarafı ile topladığımız zmnlar oldu hiçbir şeyi kafaya takmayın sakin kalın herşey çok güzel olacak gene de rahatlaman için serum iyi gelir eşim çok laf ediyordu doktorum bebeği istiyorsan anneyi rahatlaman için gerekiyorsa her gün de olsa getirip serumu taktırıp hanımını rahatlacaksin demişti