Hlyyky00 bunun bir belirtisi yoktur ki ben ilk kıza hamileydim bütün gebeliğin boyunca kustum düşün kaybettikten sonra kustum sonra şimdi erkek bebek bekliyorum 27 28 haftam dayım hala Yani bu belirtiler Bence hastadan hastaya değişiyor erkek çocuk zaten 10. Haftadan sonra gösteriyor Hatta ben hiç merak etmedim Doktorum dedi erkek bekliyorsun diye Ben doktor söylemeseydi sormazdım