Haceryklmaz Merhaba kızlar bebek bezi olarak ne kullanıyorsunuz ben seçim yapamadım doğumum çok yakın hangisi daha iyidir yardımcı olur musunuz ?
Hulo2105 Haceryklmaz ilk aylar sleepy kullanıyordum memnundum. Beden büyüdükçe taşma yaptı. En iyisi molfix hiçç taşma yaşamadık
Gulsena09 Haceryklmaz ben sleepy almistim sizinti yapti tasti hep o yuzden prima ya gectik 7 gunluguz suan 3 gundur kullaniyoruz memnunum
zeliskya Haceryklmaz ilk aylar sleppy kullandım ama çok taşma yaptı simdi Molfix kullanıyorum memnunum