Hulo2105 Ahhh bir zamanlar ne aktiftim buralardaaa sonra çocuğum oldu… SON😂 Aya girmiş bulunmaktayız. En korktuğum atak ayıydı ve korktuğum başıma geldi. Uykular haram oldu. Mızmızlanmalar, hiçbir şeyden tatmin olmamalar, sürekli kucak istemeler,meme reddi… kafayı yemek üzereyim lütfen yalnız olmadığımı söyleyin. Uyku düzenimiz süperdi gece 3-4 kere emer uykusuna devam ederdi sanki büyük adam gibi uyurdu. Ne zaman 3.5 aylık olduk film koptu. Çığlık atıp uyanıyor ve geri de uyumuyor… Siz bir yol buldunuz mu neler yapıyorsunuz? 5. Ayda biter diyorlar ama her ay bir atak var daha bunun dişi var… Nasıl sakin kalıyorsunuz? Enerjiniz kalıyor mu? Biz 4 ay 5 günlüğüz ama bana soranız 5 yıl gibi geldi…
Sevimli_06 Hulo2105 sakin kalmıyorum Eylül annesiyim fitiriyorum tek başıma bakıyorum eşim şehir dışına çalışmaya gitti 1 haftalığına ağrı kesici ve kahveyle ayakta duruyorum yere bırakınca çığlık atıyor
Betul-97 Hulo2105 4 ay 12 günlük olduk uykumuz yok ne gece ne gündüz. Salyalandık, emziğini ısırıyor damakları kaşınmaya başladı. Huysuz, mızmız sürekli ağlamasa bile mıkır mıkır dönmeyi de öğrendi sürekli dönüyor asla yalnız bırakamıyorum🥹🥹
Yasminnnnn Hulo2105 4 ay 8 günlük sürekli mizmiz uykuya geçişte ağlıyor uyanıyor ağlıyor sürekli kucakta olmak istiyor yalnız degilsin
Adenmom_ Hulo2105 Günaydın 🌞 kafamda huni ile dolaşıyorum kız daha ne olsun 😂 Melek gibi çocuğum bir an da cırlayan huysuz bir bebeğe dönüştü 3 ay 23 günlüğüz umarım çabucak geçer bu dönem 🥹
Hulo2105 Sevimli_06 yalnız bakmak gerçekten çok zor ben sürekli annemlerin evine geliyorum ne hayatım kaldı ne düzenim🥺
Sevimli_06 Hulo2105 anneme gitmek gibi bi şansim yok çünkü annem yok 🥲🥺 hayat mi oda ne hiç mutlu olucak bişey kalmadı gibi hissediyorum bitmiş tükenmiş durumdayım dayanamıyorum sonra kötü anne miyim diyorum bu sefer onun için vicdan azabı çekiyorum
Hulo2105 Betul-97 bu çocukların yemine suyuna ne katıldı yaa hepsi aynıı. Valla artık bağırıyorum çocuğa üzülüyorum sonra
Betul-97 Hulo2105 9 gibi uyuyor yarım saat sonra uyanıyor emziğini veriyorum uyuyor 10 dk bir uyanıyor emziriyorum uyuyor beşiğe koyuyorum uyanıyor ağlıyor kaldırıyoruz oyalıyoruz bu sefer uykusuzluktan daha çok ağlıyor zor bela uyutuyorum sabah zaten 5-6 gibi uyanıyor uyuması 8′i buluyor. Şimdi yine kucağımda uyutmaya çalışıyorum 😮💨😮💨
Hulo2105 Sevimli_06 başın sağolsun canım acının yerinini hiçbir şey dolduramaz. Geçer bu günler diyorlar ama geçene kadar biz bizlikten çıkacağız🥺
Sevimli_06 Hulo2105 sağol canım valla bu saat olmuş sabahtandir uyumamış şimdi çığlık çığlığa ağlamaya başladı susmuyor emzik meme mama hiç bişey istemiyor boğazı kuruyana kadar ağlıyor bende çıldırıyorum artık 😭 geçmiycek giderek daha kötü oluyor kolumu hissetmiyorum gezdirmekten ağlıyor ve ağlıyor tek yaptığı bu
Hulo2105 Betul-97 uyku bir kere kaçtı mı olay bitiyor. Sonra zaten başına vuruyor gece uyumadığı içinde hep ağlıyor. Her gün farklı çocuk bu gece de uyudu mesela şansıma bezi kaymış yatağa çiş geçmiş ona uyandı…
Hulo2105 Sevimli_06 bizimkinin de ağlamaktan sesi kısıldı artık. Nasıl yorulmuyor anlamıyorum ben baygınlık geçiricem o hala uyumuyor
Betul-97 Sevimli_06 Yorgunluğu geçtim de gece uyusun bari diyorum o da yok hep direniş halinde. Gündüz hava güzelse dışarı çıkarıyorum yorulsun diye eve geliyoruz uyuyor yarım saat sonra uyanıyor ağlıyor 😮💨😮💨
Betul-97 Hulo2105 Bazen güzel uyuyor dışarı gezmeye gidelim hep uyur kucağıma alırım 2 kere piş piş derim hemen uyur evde kollarım kopar. Öyle böyle büyüyorlar ama bu yorgunluğumun geçmesi için bir spaya gidilir sırtım, belim, omuzlarım kopuyor
Sevimli_06 Hulo2105 benim kendi sesim kısıldı yorgunluktan başım patlıyor hiç uyumamış nasıl uykusu gelmiyor uyumuyor çözemedim bu çocuklara ne oluyor nasıl böyle uykusuz kalabiliyorlar
Sevimli_06 Betul-97 hiç yorulmuyor r dışarı çıkarıyorum hava soğuksa bile 2 saate yakın onunla oyun oynuyorum yorulur uykusu gelir hiç umurunda değil uyuduğu zaman 20 dakika gece hiç uyumuyor uyanıp ağlıyor uyanıklikla uyumak arasında gidip geliyor ama uyumuyor bittim gerçekten bu ne böyle hiç enerjim kalmadı uyumuyorrr