Kevsersanlii Kızlar bugün kontrole gittim.39+1 haftalık oğlum 3200 kg kanala inmemiş 40 haftalık olunca sezeryan tarihi veriyor beklemeli miyim yoksa verdiği tarihe uymalımıyım doğru bir davranış olur mu sizce
Meltemanneolsun Sen bilirsin de canım ben beklemekten korkuyorum doktor ne zaman dediyse o zaman yapsan daha iyi olur bence.