seda_ay Benim adetim 4 gün geçti normalde geçmez gebelik belirtileri var geç döllenmeden supheliniyorum bir bakarmisiniz teste şimdi yaptım ikinci çizgi silik görüyorum ben sanki ilk beş dk içinde çektim resmi
ayminaninannesi Ben bugun frelly marka erken gebelik testi yaptım 2 kere adetime 4 gün vardi iki testte pozitif çıktı bariz cizgiler belliydi kan verdim <2 çıktı yani bence testlere pek güvenmeyin kan verin