Öncelikle ben hep bebeğin bir tarafta toplandığını hareket ettiğini düşünüyordum. Ta ki izlediğim bir videoda bunun kasılma olduğu bilgisini görene kadar. Bugün sabahtan beri sık sık göbeğim yamuluyor, bir o tarafa bir bu tarafa bebek hareketi olduğunu düşündüğüm için süre tutmadım. Akşam oldu hala devam ediyor, canımı acıtmıyor çok hafif kasık ağrım var ve karnımdaki bu sertliği , toplanmayı çok yoğun hissediyorum sizlere danışmak istedim