Ayserum Merhaba 35+3 haftalık hamileyim arada regl ağrılarım oluyor doktora sordum normal dedi karnın tamamen sertleşmediği sürece sorun yok dedi ama burda regl ağrısı yaşayıp doğuranlar görüyorum ilk hamileliğim tecrübeli biri yazabilir mi lütfen