Kızlar 7+2 hamileyim 5+5 te doktora gittim kalp atışı için 2 hafta sonra gel dedi ta o günden beridir aynı doktora Randevu almaya çalışıyorum şimdi 10 günlük izne çıkmış birkaç doktora daha baktım onlarda izinli devlet niye böyle ben anlamıyorum yaa özele geçicem ama ilk haftadan geçmiyim dedim daha bebeğimin kalp atışını duymadım 😞